Wednesday 14 December 2011

Doa..

Setelah sekian lama... kini aku pasti doaku telah dikabulkan.. Kini aku dapat merasakan betapa peritnya kesakitan yang pernah di alami oleh Abang ku.. Alhamdulillah kini abang aku sudah sihat sepenuhnya.. Abang ku   kini bahagia dn tidak lama lagi akn mendirikan rumah tngga brsama buah hati nya...

Ya Allah..
Terima kasih kerana engkau telah menghabulkn doa ku.. Aku tidak peduli jika aku yang menanggung kesakitan itu.. Aku hanya ingin melihat kebahagiaan di mata semua orng yang aku sayangi... Aku tidak peduli jika aku terpaksa menanggung smuanye.. Aku mahu kn smua orng yng aku sayang sihat... Tapi sampai bila aku dapat bertahan.. Aku tak sekuat dulu.. Kini hampir setiap hari kepala aku sakit.. smapi satu tahap aku terpaksa menghantuk kn kepala di dinding untk menghilang rasa sakit di dalam kpala.. Aku tak thu smpai bila aku dapat bertahan......


~redha itu ikhlas,Pasrah itu menyerah~

No comments:

Post a Comment