Monday 10 September 2012

MiMPi SEMALAM MEMBAWA ERTI SEBANAR DALAM HIDUP KU...



 Salam.. Kini aku kmbali mencoret luahan hati.. Selain diary hati aku blog nie jgk merupa tmpat aku menulis ape yng ad dlm hati.. Lma aku tk update slepas pemergian insan yang amt aku sayangi.. Semalam dia muncul kmbali dlm mimpi ku.. Aku thu ape yng cbe dye smpai kan.. Aku akn brlajar untk menerima smuanye kmbali.. Kadng2 hidup ini memerlukn pengrobanan untk melihat kebahagiaan.. Walaupun kbahagian ats penderitaan dri sendiri.. Am.. Hri nie ika mengakui yang ika sngt sayangkn abg Am... ika thu ia dh trlambat.. Tpi ika tk kn prnah brhenti brdoa untk Am di alam sana.. Aku hnya insan lemah yng tk trdaya untk meneruskn lgi smua ini.. Tpi demi mereka yang aku sayangi aku gagahi jua... Wlaupun ia amat perit buat diri ku... SYED AMMIR QAYYUM saya amat mencintai awak... Nota yang awk beri menjdi kekuatan semangat saya... Saya sangat merindui awak....





Adakah Senyuman ini akan terus berkekalan..??? Aku sndiri tidak pasti... Senyuman ini hanya mampu aku beri untuk menetup penderitaan aku...






Awak.. Tempat ini adalah kenangan buat kita... Kenangan yang menyimpan seribu kemanisan... Tempat ini akan saya abadikan dlam hidup saya... AA akan menjadi kenangan... saya sayang awak... 


~Love AA~

No comments:

Post a Comment