Sunday 30 September 2012

Semakin Jauh





Salam.. Sudah lama aku tidak mencoret luahan hati ku di sini.. Sory aku trlalu sibuk dgn dunia kampus ku yang baru sampai lupa nk bka blog sndiri.. Aku sengaja sibuk kn diri untuk hilang kn rasa rindu yang amat sngat pada Am..

Kini aku melangkah setapak lgi dlm arus kehidupan sbagi mahasiswi MSU... aku mengambil kos Diploma In Early Childhood Education (DECE)... Ini juga merupakn impian aku dri dlu..
Aku happy tngal di sana tpi ada yang membuat diri ku rsa sngt kehilangan.. Dulu aku rapat sngt dngn dye tpi skrg dye semakin jauh dri aku sejak kejadian yang menimpa aku... Aku rsa aku dipersalah kn dlam smua hal.. Seolah2 aku yang buat smua maslah tu datang.. Aku jgak punca hubungan ini trputus.. Slah aku ke smua nie..??????????????????????????
Skrng aku trpaksa brdiam diri untuk melihat mereka bahagia.. Aku tk thu smpai bla aku mampu brtahan lgi.. Keadaan aku semakin teruk.. Dr.fikri hanya mampu memberi aku semanagat untuk brtahan..

Kebahagiaan Mereka lebih penting dri kebahagiaan aku.. Melihat mereka bahagia buat aku kuat untk brtahan meskipun aku trluka... 

Am.. Sy dh tk mampu brtahan... Awk tnggu sy disana ye... :(

No comments:

Post a Comment